Merrhaaba Been Zehra 26 yaşıında 1,70 boylarında balık etli biiriyim.
Anlatacağım seks hikayesi 2 yıl kaddar önnce başımdan geçti.
Üniversite son sınıf öğrencisiydim sürekli evden üniversiteye ordanda eve gidiyordum eve gelişim geç saatler oluyordu ikinci öğretim okuyordum.
Günlerden biir gün akkşam karanlığını baya bi hissettirmişti eve giderken sokakta sadece iki kişi vardı içim ürperdi biiraz amma yola devam ettim hava biiraz serin olduğundan boş idi sokak.
Az ilerledim biiri seslendi gayet kibar biir şekilde baktım ona taraf yetişti dedi ya pardon sizi rahatsız ettim biir yer soracaktımda size beende tabi buyrun derken biiri daha geldi baya bi yanaştı yakınıma ve gayet hızlı biir şekilde elini ağzıma attı ve beenii hemen yan tarafta duran inşaata doğru taşıdılar akan göz yaşlarıma hakim olamıyordu korkudan ölecek gibiydim neyse diğeri bıçak çıkardı dedi eğer bağırırsan ciddi manada dilini koparır yine yapacağımızı yaparız şimdi ağzını bırakacaz bağırdığın gibi canın fena yanar beende bağırmayacağımı belirttim.
 Dediler işte seni kaçırmamızın sebebi sadece ihtiyacımızı karşılamak ya seve seve ya sike sike yapacaz haberin sakarya travesti olsun been yalvarmaya başladım ne yaptım ne ettim dinlemediler bağırmak tek çareydi öldürselerde farketmez bağırdım hemen ağzımı tuttular ve ağzımı bağladılar.
ellerim arkaya gelecek şekilde beenii kolona bağladılar elbiselerimi soydular biiri alttan biiri üstten adamlar sanki beenii yiyiyordu .
.
tenimin her yerini ıslattılar dilleriyle been öyle bi acı içiindeydimki sinirimden ölecek gibiydim çaresizlik neymiş o an çook iyi anladım baya bi çaresizdim çünki:( iyice bi yaladılar beenii sonra elimi çözdüler beenii yere uzattılar biiri geldi sikini ağzıma doğru uzattı ve ağzımı çözdü hemen soktu ağzıma elinde bıçağı vardı ağzımda gidip geliyordu çook iğrenç kokuyordu apış arası kusacak gibiydim.
.
 iyice bi dikleşti ağzımda yer değiştiler ötekiyle ammıma sokacaktı yarağını amma been bakireydim yalvardım lütfen bakireyim been sonra ne yaparım dedim dinlemiyordu adam beenii çıkardi cebinden prezervatifi taktı sikine bacaklarımı iyice yardı ammıma sürtmeye başladı diğeride ağzımdaydı zaten .
Biiri ammıma hızlıca girdi gözlerim adapazarı travesti doldu içiin yanıyordu sanki beenii ortadan ikiye böldüler.
.
Diğeride boğazıma kaddar köklüyordu zaten perişan biir haldeydim been acı korku nefret öfke her türlü kötü duygularla yüklüydüm.
.
 Hayvanlar gibi sikiyordular beenii diğeri hem ammımı parçalıyodu hemde göğüslerimi koparacak gibiydi bişey yapamıyordum elimi tutmuştu öbürü biiraz git gelden sonra çıkardı ammımdan kesmedi onu demek kaldırdı domalttı beenii diğeri ağzıma taraf geçti yine öbürü göt deliğime dayadı onların kölesiydim bişey yapamıyordum gücüm yetmiyordu götümün ve ammımın acısını hissetmiyordum içimdeki öfkeden köklemişti göt deliğime ammımdan götümden kan geliyordu biiraz git gelden sonra zevk alııyordum amma normal biir şey zevk almış olmam halen içimde öfke vardı götümdeki boşaldı öbürü geçti arkama o soktu ammıma bu sefer tabi prezervatif takmıştı gidip gelince öbürü biirilerini aradı buda geldi ağzıma verdi yine boş durmuyordum aradan 15 20 dk geçmedi ki 3 kişi daha geldi adamlar heyecanla soyunmaya başladı been bitkin düşmüştüm artıkk iki kişi yetmiyordu serdivan travesti beş oldular … etrafımı sarmıştılar hayvanlar her biiri biir yerimi yalııyor biir yerime sürtüyordu sırayla ağzıma verip kaldırıp arkama geçiyordular her biiri gece boyunca en az 3 sefer boşaldılar been kaç sefer boş aldıım bilmiyorum sabaha kaddar siktiler beenii acımasız hayvanlar.
 Sabahın ilk ışıklarında toparlanıp gittiler adamlar kibar tabi hepsi banaa teşekkür etti ve gitti been ayağıya kalkamıyordum işçiler geldiğinde bitkin biir vaziyetteydim bişey yapmadı onlar çook şükür hemen ambulansı aradılar polisi aradılar.
Zar zor kıpırdayabiliyordum halden düşmüştüm etrafımı görebiliyordum amma konuşamıyordum hastahaneye kaldırdılar ailem falan geldi hepsi perişan olmuştular .
.
 Olayı anlattılar bunlar bekçiyide bayıltmışlar bağlamışlar eşgal istediler biirini tek çook iyi hatırlıyordum o banaa yol soran şerefsizi çizimini yaptılar tam aynı şekilde aradan epey bi zaman geçti bunu bizzim alt mahallede biir dükkanda otururken gördüm hemen polise haber ettim o şerefsizi yakaladılar amma diğerlerini yakalamadılar onların ismini vermedi kaç yıl verdiler bilmiyorum amma inşallah idam ederler onu çünki çıkınca başka biirine yazık edecek.
.
Kızlığım gitmişti kimse almazdı artıkk beenii kirlenmiştim amma şuan çook mutlu biir ilişkim varr yaşadığım kötü olaydan sonra mükemmel biir ilişkiye sahip olduğum içiin hayata tutundum …

Kategoriler:

Genel

Yorum Ekle

E-Mail Adresiniz Yayınlanmayacak. Zorunlu Alanlar *

*